"Rezeki tidak semestinya berbentuk WANG RINGGIT, tapi juga KETENANGAN & KEBAHAGIAAN YANG BERKEKALAN"

Sunday 18 March 2012

Erti Sebuah Pertemuan

1 tahun setengah selepas tamat pengajian. klu tak silap aku, hari ketiga dlm bulan Ramadhan. Aku, mamaku dan adikku ke petrol pam berdekatan rumah kami utk mengajar adikku cara mengeluarkan duit dr ATM. Masa aku trgh beratur tggu turn, aku nmpk la sorg mamat ny menuju ke ATM tempat aku & adikku beratur. Hati aku berkata-kat "macam kenal la dia ny". Bila aku confirm y aku mmg pnh knl dia, aku pon senyum la kat dia.

Setelah selesai mengajar adikku, aku pon minta diri la. Sampai je kat tmpt mama aku parking kereta, dia pggil...
Dia minta no.telefon aku. Nampak tgn dia terketar2 mse taip...hehehe..Da dpt no, bru tanye. "Mak x kisah ke tue?" mmg klaka.......hahaha..

Disini la bermula segalanya........................

Alhamdulillah, 7 bulan bercinta..dia decide nak bertunang.... Aku punya la happy, Allah je yang tahu. Kitorg bertunang 9 bulan je, then NIKAH...

Hari ini, aku selamat bergelar Puan Puteri Nur Atiqah isteri kepada Mohd Nasir.

No comments:

Post a Comment